Polacy się bogacą. Nasz rynek produktów luksusowych rośnie w siłę

REKLAMA:
Polacy się bogacą. Nasz rynek produktów luksusowych rośnie w siłę
Stopklatka z materiału wideo.
Głosuj: 1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (1 głosów: średnia: 5,00 na 5 możliwych)

Rynek dóbr luksusowych w Polsce rozwija się, ponieważ rośnie liczba zamożnych i bogatych Polaków, którzy te produkty nabywają – powiedział Andrzej Marczak z firmy KPMG podczas prezentacji strategii Grupy BMW w Polsce. Strategii tej przyświecać ma hasło „Luksus jutra”, a opierać ma się ona na globalnych i lokalnych trendach w tym zakresie. BMW jest w Polsce liderem rynku motoryzacyjnego, marka zaś – będąca produktem samym w sobie – stanowi synonim luksusu, którego rynek w Polsce ma się coraz lepiej.

– Szacujemy, że rynek dóbr luksusowych w Polsce w 2016 roku wart był ponad 16 mld zł – powiedział Marczak.

W jaki sposób zareagowałby rynek produktów luksusowych w czasach kryzysu? – Luksus opiera się kryzysom – mówi Beata Orkwiszewska, group account director w fimie Havas LuxHub. – Nawet w czasie wojny kobiety pozwalały sobie na odrobinę luksusu i kupowały sobie markowe szminki – argumentuje.

Więcej w materiale wideo.


Źródło: Agencja TVN / x-news

REKLAMA: